Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2016 15:02 - Афазия
Автор: gabrielle Категория: Поезия   
Прочетен: 490 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                            На Надежда, с надежда
Главата ми звъни от думи, а ти - погълнато мълчание. Къде е мостът, по който ще те стигна, по който ти ще минеш,  за да се върнеш? Изгнил ли е? Потънал е в мъгла? Кога ли ще се скъса... Мълчание... не, безсловесност. Разпуснати коси -  въжета скъсани, скъсени разстояния  към бездната,  която ни дели  от безсетивните... Афазия... Къде е дъното,  в което ще потъваме, все по-дълбоко ще се губим... Ще плуваме  върху тави - обесени от пяна... Вълните се разбиват  в бреговете ми... Къде остана, мамо??? Къде съм аз? Аз - мостът, по който ще тръгнеш,
ще се върнеш... Тъмно е - в очите ти, понякога е  стъклено, понякога - сълзи. Понякога със глас се смееш, понякога със дни немееш. Знам, няма си,  не чакам думи. Чакам - да срещнем  погледите си. Да трепнеш  с мигли,  да ме погледнеш... Дори да стенеш - понякога и този звук  е знак,  че съществуваш,  че си тук... че чуваш думите,  които звънят в главата ми...
Днес - чувам глас,  и стон,  и смях... Усещам докосването на ръката ти, когато погледът го няма. Завърна ли се? Днес дясното око е мокро, с лявата ръка ме галиш. Усмихна се и кимна, когато ти прочетох  твоя стих,
дори посегна да хванеш вестника с ръка. Ръката се размина със хартията - еднакво неодушевени са и пълни с дух, без сетива... Но думите те стигнаха, бушуваха в главата ти, окото ти блести - не стъклено, а влажно. Ръката ти е топла и топли моята ръка... Завръщаш ли се, мамо? По моста,  който изгради отдавна... Вървиш по мене, зная, ще те издържа...

декември 2014 г.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabrielle
Категория: Изкуство
Прочетен: 959026
Постинги: 544
Коментари: 271
Гласове: 1954
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930