Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2016 00:00 - Ти
Автор: gabrielle Категория: Поезия   
Прочетен: 579 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ти ме гледаш през масата, помежду ни - лекарствата. Ти си там, срещу мен - като стълб, като ден, като есен - пълен с всичко, което ми трябва. Ти си сам, срещу мен... И те нямам. Бягам в очите ти.  Стъпвам  в тях - като върху палуба. Ти потъваш  в математиката: последното останало убежище - подредено и предсказуемо, далеч от тържището  на живота. Слънцето се отразява в стъклото на масата. Затваряш очи, губя те - в света на числата и техните отношения; разтваряш се - в ен-мерното пространство на геометрични фигури и уравнения. Слънцето те ослепява. Не, отдавна си сляп за света. Всичко важно е тук, между нас, на масата. И в съседната  стая, където животът изтича
от тая, която някога те омагьоса, когато боса е тичала в дъжда и е пила вода от олуците... Улиците са били реки, а косите й  са плющяли върху лицето ти - като вълни върху канари. Днес тя тича по границата на битието си и няма кой  да крепи равновесието й: само нейната воля и нашата обич.
*** 
Тя обича, но любяща не е. Тя е пещ, тя е скреж, тя е ручей, порой и лавина... Не се чудя, че нея избра - за моя майка и твой  жребий. Някога,  тя написа,  че не иска покой... И не пожела да умира.

март 2016 г.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabrielle
Категория: Изкуство
Прочетен: 948821
Постинги: 543
Коментари: 271
Гласове: 1954
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031