Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2017 14:39 - Огън в камината
Автор: gabrielle Категория: Изкуство   
Прочетен: 422 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
петък –
край на делниците

и изтезанието на социалните роли;

рай за надеждите

и живота на личността –

ден-дом

и подслон,

отломен,

смирен,

уморен –

преди деня за отмора...

спирам,

умирам –

напразно

се взирам и търся пролука,

през която да надникна

там,

утре, когато

ще се отърся от скуката...

празно

е;
празен

ден;

предстои –

очакване

на

просветление,

дзен
 

***
залезът гасне

писък на сова отвън

огън в камина
 

***
домът ме обгръща отвсякъде,

няма къде

да избягам,

протягам

ръце-пипала –

ден-тишина,

очаквана;

очакване –

на щастие,

там,

утре, тогава...

ден-забрава,

смирен клоун съм,

смъквам

грима преди да изляза

навън.

маската на лицето ми

се разпада,

греба с шепи

парчета и ги лепя...

отломен пламък, усмивка,

смирен повей, въздишка

уморен поглед...

нещо

човешко

ме гледа от огледалото –

очи-крила,

мигли, като одеала

завиват зениците –

птиците

на душата.

умирам в петък,

спирам да съществувам за света,

у дома съм,

сама съм,

съм!

напразно очакване

празно звучат думите,

празен е животът ми,

празен е стихът

дзен




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabrielle
Категория: Изкуство
Прочетен: 956991
Постинги: 544
Коментари: 271
Гласове: 1954
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930