Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2017 01:17 - Мръзна от жажда
Автор: gabrielle Категория: Изкуство   
Прочетен: 402 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
понеделник –
мръзна от жажда,

будя се – мъртъв ден,

тихо се свивам в леглото –

обречен пътник във времето...


носталгия

ме разяжда, жар

по страните ми ври...

сърце-пистолет – гърми.

безтегловност, припадък, спи!

 
***

отиваш си,

обречен си –

да тлееш в самотата си,

да гаснеш след пожара

на неделята,

да чакаш –

дните да отмият времето,

да го изровят,

като пясъчник
и да те доведат,

отново,
до неделята,
когато пак ще бъдеш жив,

когато пак мушкатото,
огряно, на прозореца,
ще срещне погледа ти,

морния,

от дните ти без спомени,

със който пак ще казваш „сбогом”

на живота си,

оставяйки го зад завоя,

и пак ще идваш
в къщата със двора,
и пак ще искаш,
как ще искаш –

зеленото зад портата,

и шареното на пътеката,

червеното на керемидите

и златното на небосвода,

но най-ще искаш –

да затвориш

зад себе си вратата ми,

ще искаш –

тишината ми,

ще искаш –

бялата ми кожа,

ще искаш

тъмнината ми,

докосването на

ръцете ми –

стихията,

която ме извайва...




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabrielle
Категория: Изкуство
Прочетен: 957203
Постинги: 544
Коментари: 271
Гласове: 1954
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930