Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2020 19:05 - Набедяване по чл. 286, ал. 1 от НК
Автор: teomira Категория: Други   
Прочетен: 927 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ще Ви представя един много опасен начин на престъплението набедяване, извършено с пряк умисъл съгл. чл. 286 от, ал. 1 от НК. Набедяването е извършено срещу мен от Тоня Трифонова Христова, която беше готвачка 
в бар-ресторант "Люспа" в с. Лесидрен 5520, община Угърчин, област Ловеч. 
Тази престъпничка ме обвинява в престъпления, които никога не съм извършвала. Начинът да бъде разобличена е свързан с чл. 136, ал.1 от НПК, а именно разпит като способ за доказване. Ще поискам разпит на сина ѝ и мъжа ѝ Валери, който е работник в мандрата в селото. Краката ми се подкосиха, когато прочетох написаното от Тоня Трифонова Христова. С каква лекота 
ме набедява и не се притеснява, че я чакат 6 г. лишаване от свобода. 
Тази жена, сина ѝ Георги и мъжа ѝ Валери са се подписали срещу мен след Жалба, която ми приписва агресия. Аз нямам нищо общо с тези хора, а виж какво са си измислили. Обаче и тримата ги очакват решетки. Заради тях, 14 лъжесвидетели и малко над 300 селяни 
се образува ЧНД N163 /21.02.2020 г. по описа на Ловешки Районен Съд. Нарочно съдия Йорданка Христова Вутова не ми даде да прочета делото, отказа свидетели, прокурорът Красимир Йоловски я подкрепи... После изгубих и на втора инстанция... Имах много доказателства, опровергаващи жалбата срещу мен, но не ги приеха. Така бях изпратена незаконно на гости на смъртта за 4 месеца в психоконцлагерите в Ловеч и Плевен, където едва останах жива и здрава. Обаче от сперидана, който пих 84 дни изгубих детеродна способност. Нищо не може да се направи, така ми е било писано да пострадам завинаги. 
И какво от това, че диагнозата и терапията се отмениха като фалшиви, когато никой никога няма да ми каже:МАМО! "
Дори и да осъдя убийците и подлеците, аз никога няма да мога да зачена дете... 
Кметът на село Лесидрен, община Угърчин, област Ловеч Борис Стоев Нешев 
поведе заговора срещу мен. Лъжеше като циганин пред съда и дори ми каза нагло, че никога няма да мога да го осъдя. 
Аз се питам как може психиатрите - главорези, които се гаврят със здраво момиче, как може да са още на работа и на свобода?! 
Защо няма разработки в психиатрите в Ловеч и в Плевен?! 
Как е възможно прокурор Венцислав Василев да постанови, че трябва да бъда приведена в психиатрията в Ловеч, без да е прочел обяснението ми?! 
Защо без да присъствам в съдебна зала, съдия Георги Христов от Районен съд в Ловеч, постанови да бъда задържана за още 48 ч. в психиатрията, като повярва на лъжите на психиатърката Магдалена Ганчева Петракиева?! 
Защо прокурорите Венцислав Василев, Красимир Йоловски и Павлинка Кръстинова продължават да уронват престижа на прокуратурата в Ловеч, след като са извършили престъпление по служба по чл. 282 от НК?! 
Защо съдиите Георги Христов, Йорданка Христова Вутова, Иван Начев Иванов, Емил Давидов и Васил Анастасов се подвизават още  в съда, след като и те извършиха престъпление по служба?! 
Съдия Иван Начев Иванов е лежал в ареста 24 ч. преди 3 г. за незаконен нощен лов в с. Бохот, но се измъква от правосъдието. 

За този престъпник има статия във в-к "Капитал", озаглавена "И ловец и съдия съм, и на закона цар и господар съм."

Правосъдие или нищо. 







image






Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teomira
Категория: Политика
Прочетен: 1192580
Постинги: 1214
Коментари: 84
Гласове: 1068
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. blog