Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2011 16:15 - ОТЗВУК ОТ ПРЕДСТАВЯНЕТО НА "ИСКАМ СЕБЕ СИ" И "СВЕТЛАТА ПЪТЕКА КЪМ ЗВЕЗДИТЕ"
Автор: gabrielle Категория: Изкуство   
Прочетен: 1753 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 03.07.2011 16:27


image

“Искам себе си” и “Светлата пътека към звездите” са двете нови поетични книги на Габриела Цанева, които бяха представени в Русенската библиотека на 28 юни. На срещата дойдоха близки, приятели и почитатели на творчеството на талантливата авторка.

image

Книгите представи русенската поетеса и журналистка Лилия Рачева. Нейното слово бе като хайку – кратко и въздействащо...
„Поетичните откровения на Габриела Цанева се четат на един дъх. Тя умее да играе с думите, да им дава нов живот и да ги преоткрива. „Ще опазя ли пожара на думите”, пита Габриела Цанева в най-новото си поетично томче „Искам себе си”. След като няколко пъти прочетох книгите й, ще отговоря – да, Габриела, ще ги опазиш..."
...
Накрая, разбира се, имаше време и за автографи, за цветя от близки, приятели и почитатели...
В автографа за библиотеката Габриела Цанева написа: ”На Регионална библиотека “Любен Каравелов” и нейните читатели – нека пътеката към Храма на думите не бъде покрита с трева”.

image

Повече за представянето в РБ "Любен Каравелов" можете да намерите в сайта на библиотеката, като последвате линка:
http://www.libruse.bg/gabriela-tsaneva



Гласувай:
3



1. анонимен - аз имам стихосбирката"Искам себе си"
03.07.2011 20:52
и посягам към нея, когато ми загрубее света наоколо

по женски нежно пишеш и ....нови са усещанията, които редят думите ти
....успяваш да водиш отвъд сивотата на деня

поздрави Габриела Цанева
нещо ми е ....никакво, затова съм анонимна, извинявай
:)
цитирай
2. gabrielle - Понякога разговорът с анонимен е по-искрен, по-честен...
04.07.2011 02:52
Благодаря ти... Когато денят ми започне да сивее и усетя света твърде груб, ще си спомням, че те има и ще ми става по-цветно, а аз ще ставам по-жива и жилава! До скоро!
цитирай
3. анонимен - бесплатный сайт
27.03.2012 11:57
Приветствую, #uname! Хочу порекомендовать классную возможность создать АБСОЛЮТНО БЕСПЛАТНО сайт для компании

Можно создать себе интернет-магазин или корпоративный сайт - за полчаса. Эта система до предела легкая, разберется любой!

Если интересно, можешь заглянуть в группу http://vk.com/neosite или зайти на офф. сайт: http://demo.neobroker.ru
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabrielle
Категория: Изкуство
Прочетен: 957071
Постинги: 544
Коментари: 271
Гласове: 1954
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930