Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2007 22:04 - Толкова е рано - файл за промяната - XLVIII
Автор: gabrielle Категория: Изкуство   
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.12.2007 22:06


22.10.2004 г. 07:18 часа „Довечера отново ще пътувам.Уморих се от пътища... Тъгата на Никола отключи „трябва”... и страхът, който не можа да скрие при последния ни разговор... Вероника не е добре. Вече не иска да излиза, защото вече не е красива... паниката му пълзи по кабела на телефона, вкопчва се в мен... Не съм готова за това пътуване. Не съм готова за онова, което ме очаква, но „трябва”. Тръгвам - довечера, когато свърши приемното време. Умората да живея ме е завладяла; измивам я с кафе и продължавам – да пиша във файла. Вчера отново се опитах да работя по него. Трудно е – да се откъсна от часовете, които са ме всмукали в себе си, да се откъсна от случките, които носят, от мислите, които нося... и да пиша от името на някой друг, с когото трябва да се слея, да обсебя, да обеся... По-лесно е да пиша в бележника, да оставям синя диря по белите страници и да търся връзка със света и хората... Намирам връзка само със собствената си устойчивост... Да пиша и да се надявам - това ли ми остава? Да пиша и да се опитвам с думи да удавя това, което не успявам наяве да направя?” 08:40 часа „Гледам снимката на Ахим, стъпила в морето. В кой свят е тя? А снимката? А очите от снимката, които ме гледат като нейните живи очи? Как искам да мисля, че мъртвите не умират напълно; че все някак можем да общуваме с тях... Опустявам. Не мисля за нищо друго, освен за следващата дума, която ще напиша.” 20:55 часа „Изпуснах последния автобус. Неочакван клиент дойде в кантората малко преди да тръгна, в края на приемното време. Умората на мускулите и костите ме е залепила за дивана. Звукът на хладилника ме стряска. Обикновено тих и незабележим, днес кънти в празната стая...”


Тагове:   файл,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabrielle
Категория: Изкуство
Прочетен: 956327
Постинги: 544
Коментари: 271
Гласове: 1954
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930