Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2007 22:54 - Завръщането на мислите
Автор: gabrielle Категория: Изкуство   
Прочетен: 418 Коментари: 0 Гласове:
0



Нещо щрака в главата ми – като брояч на скрита бомба, който чака да я взриви.   Тишина. Между чакането и взривяването.  Чуваш мислите си – те се завръщат от нищото, в което са били… Чукат по стените на черепа ти – заключени врати.   Не те оставят да се запиташ – "аз ли ги прогоних?"; "за мен ли са дошли?" И кой държи ключа от заключената къща на моята глава – запокитена нейде из безлична синева…   Мислите бавно се връщат – като блудни синове… Одрипани, бездомници Раздърпани, безродници безредни без редици способни да всяват безредици… Бавно ги загръщаш, притваряш очи; бавно те прегръщат и не разбираш кога те превръщат в друг в друго без друго…   Мислите стържат по стените на черепа ти – вече не искат да отключват врати; вече искат да сриват стени…   Стена. Зид. Зад стената на черепа си се свивам стаена. Зад празното кънтящо вътре в него... Зад… Задавено плача. Влача живота, който ми остана, когато мислите ми се скриха на тавана на моето съзнание. Напразно съзерцание. Не мога да открия изгубеното съдържание на съществото, което бях преди. Празна къща е главата ми. Няма мебели – само спомени, прах, паяжини и страх… Че някога пак ще оживея? Че някога пак – когато стопаните се завърнат неканени от забравени вени ще закапе кръв – като стръв за акули… И ще дойдат пак отминали мисли - оглушали осиротяли… Ще обикалят главата ми; ще впиват челюсти във вратата на черепа.   Мислите бавно се връщат...
Вече не искат врата да отключат.
Вече не искат да сриват стени. Искат само кръвта ми да смучат – когато костта се строши…


Тагове:   мислите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabrielle
Категория: Изкуство
Прочетен: 949036
Постинги: 543
Коментари: 271
Гласове: 1954
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031